Subject: FW: Euro kasutusele võtmise seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine
From: "Ando Allik" <[email-masked]>
To: "info.fin list", "Jarmo Lilium"
Date: Mon, 5 Feb 2024 13:44:35 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastame teile Hansab AS-i poolse kinnituse, milles toetame teie eelnõuga 
seonduvalt 1-ja 2-sendiste käibelt kadumist ja sellega seonduvalt 
sularahamaksete ümmardamise reegleid alates 01.01.2025 aastast.

Lugupidamisega,

Ando Allik

Hansab AS Sularaha osakonna juhataja
Keevise 11, 11415 Tallinn, Estonia
Mob +372 50123 87
ando.allik <mailto:[email-masked]> @hansab.ee

 <http://www.hansab.ee/> www.hansab.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 31, 2024 10:26 AM
To: Eesti Kaupmeeste Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Väikekaupmeeste Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Väike- 
ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon MTÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Pangaliit MTÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Pensionäride Ühenduste Liit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Puuetega Inimeste Koda 
MTÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Hansab AS mail 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Brink’s Estonia OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Looduskaitse Selts 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Euro kasutusele võtmise seaduse ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Euro kasutusele võtmise seaduse ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine

Registreerimise kuupäev: 31.01.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/527-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.